مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 18:302020-03-07ورزشي

آخرین اخبار کرونا در خوزستان|ازکاهش مسافران فرودگاه تا اجتناب از سفر


در بسته خبری امروز از تعداد مبتلایان به کرونا، برخورد با نانوایانی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند، بازرسی هیات پزشکی ورزشی خوزستان از باشگاه های ورزشی کاهش مسافران در فرودگاه اهواز را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در بسته خبری امروز از تعداد مبتلایان به کرونا، برخورد با نانوایانی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند، بازرسی هیات پزشکی ورزشی خوزستان از باشگاه های ورزشی کاهش مسافران در فرودگاه اهواز را بخوانید.

افزایش تعداد مبتلایان کروناویروس در خوزستان به 62 نفر علی احسان پور امروز 17 اسفندماه با اعلام این خبر گفت: در 24 ساعت گذشته، پنج مورد جدید ابتلا مشاهده شد تا مبتلایان به کرونا در استان خوزستان به 62 مورد برسد که از پنج مورد افزوده شده در 24 ساعت گذشته یک مورد به شهرستان شوش و چهار مورد دیگر به اهواز تعلق دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان بیان کرد: در 24 ساعت گذشته یک مورد به جانباختگان این ویروس در خوزستان افزوده شد و تعداد قربانیان این ویروس در خوزستان به 15 نفر رسید.

25 گروه جهادی مناطق محروم آبادان را ضدعفونی کردند  سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:مناطق محروم و روستایی شهرستان آبادان توسط 25 گروه جهادی علیه بیماری کرونا ضدعفونی شد که در گام اول با استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار کرونا در خوزستان|ازکاهش مسافران فرودگاه تا اجتناب از سفر

آخرین اخبار کرونا در خوزستان|ازکاهش مسافران فرودگاه تا اجتناب از سفر